keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Eteis terassi

Heipparallaa! Olen jo odottanu milloin pääsen laittamaan ''kylmää'' sisäeteistä kesätunnelmaan, ja tänään aattelin vähän jo rueta siivoilemaan sitä ja pitäis ommella verhoja, ajattelin tehdä tähän tilaan verhot niistä olkkariin varatuista verhoista jotka eivät enään olkkariin passaa, jos vain mitat ois oikein. Rottinki penkin raahan tähän tilaan ja kaksi valkoista puutarha jakkaraa ja pyöreän pöydän, innolla odotan kuinka saan laitettua sen valmiiksi, koska mua jänskättää ikkunalaudat annanko niiden olla siellä vai kiskotaanko ne samantien irti. Tässä tilassa on myös kahdella seinällä ikkunat, eli näkee pihalle melkein kaikkialle, Ja varsinkin ku näky suoraan mansikkamalle on ihana :) Mutta kuvissa ja eteisessä on tällä hetkellä kaaos, haluan kuitenkin näyttää pari kuvaa minkalaiselta näyttää, ois tosi kiva jos saisin vinkkejä tähän tilaan, koska olen aikas huono ideoimaan, kiitos etukäteen vinkistä! :)

5 kommenttia:

  1. Vitsit kun olis itselläkin mitä laitella =D Kuvia odotellessa valmiista kuistista ja ihanan väriset rattaat? oon yrittänyt jotain ihania vaaleanpunaisia etsiä Adeliinalle! =)

    VastaaPoista
  2. Mulla kerrankin on.. :D Täällä moppi on heilunut jo vähän aikaa, ja oon jopa saanut verhotkin laitettua.. Jospa illalla sais kuvia laitettua valmiiista.. :) Juu nuista rattaista pidän kyllä itsekkin on hyvät emmat :)

    VastaaPoista
  3. Empä kerinnytkään enään illalla laittaa valmiiksi, vaikka vähän lupailin kuviakin. Mutta meillä meni niin myöhään mökillä grillatessa, on se mökkielämä mukavaa :) Jospa saisin vielä valmiiksi tuon.. :)

    VastaaPoista
  4. ai että...ihana kuisti,tuosta saa niin kivan!! UNELMA!!

    VastaaPoista
  5. No varmasti saa kivan jos on silmää laittaa, mulla ei oikeen sitä ole :D

    VastaaPoista