maanantai 19. marraskuuta 2012

8 Tosiasiaa !

Teen tämän nyt kun mulle oli kerta tällainen heitetty,toki vähän erityyliin :) Tämän tunnustuksen ohjeet menee näin: 1. Kiitä lähettänyttä bloggajaa (2. Jaa tunnustus kahdeksalle (8) bloggaajalle) (3. Ilmoita heille haastavasi heidät mukaan) 4. Kerro kahdeksan (8) satunnaista asiaa itsestäsi Elikkäs minä täytän nyt vaan 1 ja 4 kohdat :D Kiitoksia Elämää ja vaahtokarkkia blogin pitäjälle tästä kivasta ylläristä :) Ja nyt lähtee mun 8 asiaa minusta itsestäni.. 1. Jos joskus mulla tekee mieli ottaa rennosti niin hipsin olkkariin sytytän jokaisen kynttilän ja sammutan muut valot.. Istun joko lukemassa,virkkaamassa tai hieronta tyyny selkäni takana ja nautin vain. :) 2. Olen Jouluihminen, Liekkös asialla vaikutusta kun joulukuussa oon syntyny.. Joululauluja on tälle vuodelle tullu jo kuunneltua aika reippaasti,ja lunta ooteltu, kyllähän sitä saatiinkin vaan se kaikki on jo sulanu aikoja sitten.. 3. Oon aika törsääjä :D 4. Vaikka olenki ''maalaisromantikko'', harvoin mun päällä näkee maalaisromanttiseen tyyliin ns. sopivia vaatteita :) 5. Tykkäään kokkailla kun siihen ryhdyn ja jos saan kokkailla ihan rauhassa :) 6. Oon ehkä vähän hamstraaja tyyppiä.. :D Niinku tuolla aikasemmin kirjotin että oon vähä törsääjä niin saatan ostella ihan vain kaikkia sillein et otetaampa tuoki no tuonki vois kyllä ottaa, voi vitsi tää on hyvä no otetaan seki.. Ja sitten ku kotiin pääsee ostosten kans niin ollaanhan sitä ihmeissään mitä ihmettä mä tolla teen ja tolla.. 7. Tykkään shoppailla :) 8. Ja suurin intohimonihan on tietysti sisustaminen :) Tässä kuvassä näkyy meijän uus tapetti joka tuli sille yhelle seinälle olkkariin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti