tiistai 19. maaliskuuta 2013

Olohuoneesta

Miten musta tuntuu että tää mun hurahteleminen menee jo vähän liian pitkälle aina välillä :D Ihan vaan ku tykkään niin kaikista sisutus jutuista et oon miettiny monesti et onko meijän kämppä kohta ihan sekamelska, aivan kaikkia erejä juttuja täynnä. Ny oon kuitenki saanu olkkarista aika paljon kaikkea ylimääräistä pois. Verhot tahtois vielä vaihtua jokskiin uusiin. Ja osa seinistä edelleen kaipaa sitä väriä. Miten ihminen voi olla näin laiska ku mä, nyt pittää kyllä ottaa semmonen loppu spurtti tähän hommaan ja maalata edes noi seinät ja laittaa ne puuttuvat listat.. Ja nyt kun selaan tätä blogia alaspäin niin huomaan et aika paljon näistä kuvista on kuvattu olkkarista. :O Okei keittiötä en jostain syystä hirmusti tykkää kuvailla ja makkari on vielä sen verran vaiheessa että sinnekkään en kameran kanssa vielä mene. Kylppäristä oon jotain täälä joskus kirjoitellut,sekin jotenki niin hankala kohde kuvailla kun on niin pieni. No juu, mut olkkariin oon taas roudannut uuden pöydän jonka sain nyt maalattua,siihen löysin Tornion Tex:istä ton röyhelö liinan ja vanha pöytä läks uuteen kotiin. :) Ja tuo lamppu laskeutuu vielä hiukan alemmaks.. :D

Mukavaa alkanutta viikkoa!- Sanna


3 kommenttia:

  1. Teillä on todella kaunis koti. Niin ihanan vaaleaa ja kotisan näköistä. Ihana blogi. Minulla on sinulle tunnustus blogissani :)

    VastaaPoista
  2. Löysin juuri blogisi ja jäin heti lukijaksi. Ihana blogi ja kaunis koti! Mun blogissa on parikin arvontaa meneillään, käyhän kurkkaamassa... ;)

    VastaaPoista
  3. Marja ja Mervi, kiitoksia! :) Täytyypäs käydä kurkkaa molempian blogissa.. :) Ja tervetuloa mukaan Mervi! :)

    VastaaPoista