torstai 6. maaliskuuta 2014

Punnitse ja Säästä

Oon huomannut että olen käynyt enemmän ja enemmän punnitse ja säästä kaupassa oskoksilla. Omat herkut olen ostellut sieltä, eikä herkkuja tarvi ostaa pussitolkulla vaan sen verran että saa vähän naposteltavaa, yleensä kahvin kanssa. Eilen kun kävin siellä niin mukaan lähti Rose lemonade pullo. Rose limulla on aikas houkuttava ulkonäköin ja kyllähän tämä sopi minun makuhermoilleni, hyvää oli! Aion ostaa toisenkin kerran! :)








Suosittelen kyllä kokeilemaan tuota Rose limua, se on vähän erilainen kun normi limut mut tuo arkeen ehkä vähän pientä luxusta ;)

Näillä mennään tänään, toivotan täältä kaaoksen keskeltä mukavaa torstaita! :)

-Sanna

8 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä. Tuota juomaa täytyy kokeilla. Meille tuli Punnari tänä vuonna, ja siellä helposti tulee ostettua kaikkea kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Tätä olin kuullut kehuttavan niin piti itsekkin testata :) Se on hyvä kauppa ja sieltä löytyy paljon muutakin ihanaa, esim tosi kauniisti pakattuja tee paketteja. :)

      Poista
  2. Oiii, menee ehdottomasti kokeiluun! Minkä hintainen limu oli?

    VastaaPoista
  3. Kyllä on kaunis pullo! <3 Täytyy kokeilla joskus, kiitti vinkistä! :)

    VastaaPoista