keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Mitä sainkaan?

Eilen illalla oli melkoinen lumimyräkkä täällä ja nyt lunta on ihan mukavasti. 
Näyttää kyllä siltä että lumet sulaisivat pois, ikävää olisi nyt pysynyt pakkasen puolella.

Onko sulle koskaan käynyt niin että olet katsonut jotakin tuotetta silleen että oih ompas ihana! 
Pyöritellyt tuotetta kädessäsi ja miettinyt ostaako vaiko ei?
Mutta olet silti jättänytt tuotteen kauppaan, 
koska jäit miettimään löytäisikö tuote kotona paikkaansa?
Ja sitten joku tuo sen sulle lahjaksi.
Minulle kävi eilen näin. 
Oltiin miehen kanssa Lidlissä käymässä ja ihastelin talo aiheista kynttilä somistetta ihan itsekseni miehen ollessa toisaalla silloin. 
Pyörittelin somistetta kädessäni ja pähkäilin että mihin sen sijoittaisin jos ostaisin. 
En saanut ajatuksissani sille oikeaa paikkaa ja päätin jättää lyhdyn hyllyyn.
 Jatkoin matkaa ja päädyin ruoka osastolle. Kiersin ja keräsin ostoksia. 
Kohta mies rullaa kärryjen ja lasten kanssa minun luokse kädessään tuikkupaketti ja talo somiste.
''Otin sulle tuikkuja ja tällasen lyhdyn''.
Ei voi olla totta! Just sama somiste jota katsoin äskön ja mietin löytääkö se paikkaansa meiltä.
Hehe, no sehän lähti sit matkaan ja kyllä se on ihana! 
Kauniimpi kuin siinä pahvilaatikossa kaupan hyllyllä. 
Ihanan tunnelman saa tällä somisteella kun alkaa hämärtää. 







Pakko myöntää että olen joskus vuosi-pari sitten haaveillut Partyliten kaupunki somisteesta. 
Mutta somiste on jäänyt sitten mietinnän tasolle juuri siksi että löytääkös se paikkaansa meiltä sitten kun hintaakin on tuotteella ollut. Mutta tämä somiste on ihana ja hintaakin taisi olla vain alle 5€. 
Harvemmin itse Lidlistä sisustustuotteita ostan, mutta tämä on jo toinen tuote jonka mies tuo mulle sisustus osastolta. Viime vuonna joulun alla sain valkoisen kauniin kranssin, joka on edelleen sisustusksessa mukana.
Suosittelen kyllä lämpimästi tsekkaamaan Lidlin valikoimaa, sieltä saattaa löytyä ihan yllätyksiä!
Talo somiste ilahduttaa nyt keittiössä lipaston päällä, meillä tyttökin tykkää tästä. :)

Joulukuun alkuun on enää pari viikkoa aikaa. Tontutkin on kaivettu esiin ja
kalenterinissekin on ehtinyt jo paikkaansa. 

Ihanaa keskiviikkoa! <3 

-Sanna 



2 kommenttia:

  1. Ompa kyllä kaunis kynttilä somiste!
    Aika jännä tuo sattuma kaupassa, teillä on miehen kanssa selkeästi sama sisustusmaku ;)
    Kiva kuulla, kun sieki olet jo joulua laitellu, niin olen mieki, kyllä nyt jo voi!

    Mukavaa loppuviikkoa sinne <3

    VastaaPoista
  2. On kyllä kiva somiste, miks mulla tulee mieleen jokin itämainen.
    Minä olen laittanut joulua jo kauan aikaa.

    VastaaPoista