perjantai 2. joulukuuta 2016

Työhuone

Noniin vihdoinkin sain sen listakasan mun huoneesta pois ja siivottua vähän siellä. 
Eihän siihen mennyt kun melkein vuosi. Tosin listakasa nököttää nyt makkarin nurkassa.
 Noh, mutta siellä ne vähemmän haittaavat. 
Tätä on niin odotettu että saan tilaa omille tavaroilleni ja työpöydän tietokoneelle, 
paikan jossa voi tehdä omia eikä aina tarvi siivota pois vaan
voi jättää kesken eräiset jutut niikseen ja jatkaa seuraavana päivänä. 
Ja nyt mulla on ihan OMA huone, 
sellainen paikka jota olen aina toivonut. 
Ja nyt kun sitä oon vähän saanu järkkäiltyä niin tässäpä kuvia sieltä. 




Jokin kiva hylly olisi kiva pöydälle taikka seinälle niin saisi kynäpurkin ja muut pienet tavarat sinne laitettua. 

Mutta hei, sitä mennään jo joulukuussa! ihanaa, niin ihanaa aikaa! 
Me on tänään otettu tyttöjen kanssa joulukorttikuvia ja kuunneltu joululauluja.
Mitäs teille kuuluu?
      Ihanaa viikonloppua! <3 

Pssst. Jos haluat pysyä enemmän mukana
 niin löydät blogin instagramista nimimerkillä snowwhitedreamsblogi. 
Päivittelen sinne enemmän kuvia päivittäin :) 
Tervetuloa seuraamaan! 

1 kommentti:

  1. Minulla on myös iso kasa joululahjoja varten helmiä. Kiitos vinkistä kuinka kauniisti ne saakaan esille tuonne lasipurkkiin:) Ovat kuin sisustuselementti.

    VastaaPoista